Podľa regulačného úradu od 15.1.2006 musia všetci mobil-operátori umožniť prenos čísla ku konkurencii. A tak som už v sobotu 14.1.2006 naklusal do pobočky na Václaváku, že o to požiadam. Mal som pocit, že som niekde na stránkach EuroTelu zazrel, že žiadosti už prijímajú a tak som to chcel spraviť hneď v prvej vlne, nech je trochu srandy. Manik za prepážkou sa uškrnul a že mám prisť až zajtra, že takto by moja žiadosť neplatila. Nechápem síce prečo, ale zachoval som sa asertívne a s poďakovaním za info som odišiel.
Plánoval som, že tam zájdem po saune. Zle som si zapamätal čas do koľkej majú otvroené. Po saune som ešte s kamarátom chvíľu sedel v Dahabu (každá návšteva znamená, že ceny sú opäť vyššie) a keď som kukol na mobil, bolo 20 minút do konca ich pracovnej doby (pobočka na Václaváku zatvára v nedeľi 18:00). Tak som si to teda nechal na pondelok.
Dnes som tam úspešne naklusal a sadol som s mladíkovi, čo bol práve voľný. A utpenie sa začalo. Išlo mu to fakt dosť mizerne, točil sa dookola a stále sa pýtal kolegu vedľa, ktorý v rovnakom čase zvládol asi 4 klientov (tuším dvaja z nich chceli tiež preniesť číslo k EuroTelu). Musel som mu vysvetľovať každú blbosť a na obrazovke tiež všetko hľadal asi 5 minút. Teda aspoň ako aktivovať roaming mu zabralo pekne dlho. Najprv mi chcel dať iba nejaký EasyRoaming, ten som s vďakou odmietol a pekne som mu vystvetlil, že som ich zákazníkom od roku 96 a že nemám žiadnu faktúru pod 4tisíc a že si to sami sťahujú inkasom, takže na mňa nesmie pozerať ako na nového klienta, ale na už overeného a bonitného zákazníka. Akceptoval to, ale kým našiel kde sa aktivuje roaming, tak sa pekne prepotil.
Celá operácia trvala cca 40 minút, ale ak by všetko išlo ako malo, nezabralo by to viac ako 10 až 15min. Na záver som sa ešte dozvedel, že info o prenesení musím doniesť k T-Mobilu do desiatich dní (to som vedel), ale nie skôr ako v stredu. To ma zarazilo, lebo som to tam chcel hneď zaniesť, ale čo už. Tak v stredu pokračujem na druhej strane. Prenos by potom mal nastať 24.1.2006 niekedy v noci. Či tam ten roaming je preverím radšej, až to bude prenesené...
Komentáre
Možno en chlapík ešte iba začínal...
:-(
Snáď ťa hneď ráno príliš nenaštvem.
<hr>
takže na mňa nesmie pozerať ako na nového klienta, ale na už overeného a bonitného zákazníka
<hr>
tak tento výrok je nad moje chápanie
Nemali by ku všetkým zákazníkom pristupovať rovnako?
Slovenská ústava sa obracia v hrobe (keďže už sme ju už dávno pochovali).
P.S: Aby som nezabudol. Čo znamená slovo prenositeľnosť?
2 David
Prenostitelnost je o tom, ze ak si napr. u Orange a chces prejst k T Mobile, tak ti tvoje cislo s predcislim Orange ostane, ale ty budes klientom T Mobile. Ak ti niekto bude volat, tak dotycneho pred zvonenim hlas v sluchadle upozorni na to, ze hovor je do inej siete.
dmiba
Na prvý raz to určite ten pracovník určite u zákazníka nezistí (pokiaľ u nebol/nie je klientom).
Takéto správanie by som si určite vyprosil.
Čo sa tej prenositeľnosti týka, tak princíp som pochopil.
Bolo to iba také podpichnutie, keďže naš jazyk pozná v tomto význame prenesenie a prenosnosť, no s prenositeľnosťou sa stretávam prvý raz v živote.
2 david
Prenositelnost sa ako pojem pouziva aj u nas. Napr. titulok nemenovaneho dennika: "Prenositeľnosť čísla zlepší podmienky pre tretieho operátora"
no...
V nemenovaných denníkoch (Korzár napr.) je toľko pravopisných a iných chýb, že keby sa to malo známkovať, tak hrôza.
2 David
Ja som tym chcel povedat to, ze za 10 rokov, co som u EuroTelu som im zaplatil stovky tisic korun, ze si to stahuju sami z mojho uctu inkasom, ze ani raz sa pocas celej historie nestalo, ze by to nebolo zaplatena nacas, preto obava z toho, ze by som nezaplatil za roaming nie je na mieste.