Dnešná návšteva u T-Mobile skončila zase bez riešenia. Na základe pokynov infolinky som v utorok navštívil značkovú predajňu v Londýnskej ulici, kde som podpísal výpoveď. Tam som dokonca pred rokmi (tuším v 1998) zmluvu uzatváral a i pred dvoma rokmi predĺžoval. Bohužiaľ mi povedali, že sú na to nekompetentný a že mám navštíviť v ich centrále centrum zákazníkov.
Dnes som sa teda vybral do Roztyl a tam som sa snažil dovolať ukončenia zmluvy. Slečnin notebook sa nie a nie dostať k mojim datám a ani na pobočke v Londýnskej to nikto nebral. Takže sme sa zase rozlúčili s tým, že ma budú po víkende kontaktovať.
A čo nevidím dnes za reklamu: "Už vás nič nezastaví a preneste svoje číslo k T-Mobile". Je to tak, ktokoľvek od iného operátora môže slobodne prejsť k T-Mobile, ale opačne: To už je iná pesnička!
Upozornenie pre všetkých: uzavrieť zmluvu na dobu určitú s T-Mobile sa rovná uzavrieť zmluvu s diablom. Ničím sa z nej nedá vykúpiť. Nestačí im zaplatiť paušál za neposkytnuté služby na celé zmluvné obdobie, za každú cenu chcú zvyšovať štatistiky o počte klientov, aby boli jednička (aspoň v tomto smere). Ešte stále dúfam, že mne sa toto podarí prekonať.
Komentáre
To sa to ešte stále ťahá?
Ja ak mám ísť niečo vybaviť, tak sa k tomu odhodlávam celú večnosť. Ak by som mal niečo takto obehávať iba kôli nečijej neochote, zlej organizácii a pod., tak by mi "asi" poriadne rupli nervy.
blbost!
2 freddiee
Klientom EuroTelu som od roku 1996 alebo 1994, uz si nepamatam. Klientom T-Mobile (este pod nazvom Paegas) som od roku 1998. Mozem velmi dobre porovnat obe siete, ich sluzby a ich pristup.
A pristup T-Mobile v sucasnosti, kde stoj-co-stoj nechcu pustit klienta, v mojich ociach tuto spolocnost posuva smerom dole.
Len pre Tvohe info, cely cas sa tu bavime o Ceskej republike a prenositelnosti cisla, ktora na Slovensku este nie je.