Ono si to u automatu s 4.2 litrovým motorom človek hneď nemusí všimnúť. Mne sa to auto zdalo síce hneď nejako lenivšie, ale vravel som si, že sa mi to len zdá.
Nezdalo, po chvíli som si všimol, že na palubke svietia zaradené všetky rýchlostné stupne. Už sa mi to raz stalo, zastavil som, vypol, naštartoval a bolo. Po chvíli to však zhaslo a odvtedy palubky zaradené rýchlosti neukazuje. Čo je však horšie, automat ani neradí. Podľa otáčok motora je tam stále trojka. Čo v mojom prípade znamená, že nemôžem ísť rýchlejšie ako 200km/h. Ale rozbiehať sa na dvojke je nepríjemné. Z vonku to asi nikto nepozná, lebo 228kw je dosť silný motor a rozbehne sa kľudne i do prudkého kopca, ale nie je to ono. Navyše v rovnaký moment prestala fungovať i klimatizácia. Teda fúka, ale nechladí. Dnes veziem auto do servisu, tak dúfam, že bude skoro opäť vo forme. Dovtedy mi snáď bude stačiť Audi A4 1.8T Quattro.
Komentáre