Pavel Houser chcel zviditeľniť jeden článok v nemenovanom časopise, ale nepublikovalo sa to priamo ako reklama, ale vybral si jeho časť do ktorej sa obul. Vybral si bloggerov.
Začal špekulovať nad pojmom samým a potom sa na lupe rozbehla siahodlhá diskusia, čím je bloggovanie fenomén. Dokonca došlo až na výklad pojmov fenomén a idea v podaní Martina Koptu. Za čo mu určite budú mnohý vďačný. V článku ešte zazneli kritické slová k pozvánke na krst Kostějovej knihy, ale text citovaný z pozvánky, ktorý mal novodiť atmosféru elitárstva v nej nebol, zrejme si to poplietol s inou pozvánkou na inú udalosť.
V čom je bloggovanie fenomén? Minimálne v tom, že vzniká komunita, bloggery /ako si táto skupinka elitársky nadáva/ linkujú vzájomne svoje zápisky o rannom vstávaní. Tieto linky vedú skrz ľubovoľné blogportály, bez náznaku konkurenčnosti.
Každý blog môže a nemusí byť iný. Obvykle blogy bežia pod strechou nejakého bloggovacieho redakčného systému, ktorý môže poskytnúť svojim uživateľom (bloggerom - elite) rôzne vymoženosti. Základná z nich je, že začať písať svoj blog o čomkoľvek môže ktokoľvke bez znalostí internetových technológii. Taktiež téma nie je ničím striktne daná, takže blogger môže svoj blog cieliť tématicky, ale kľudne môže skákať od jednej témy k druhej. Nie je žiadnou vzácnosťou, že jeden bloger na nete vystupuje pod rôznými identitami.
Komentáre
Kopta zjavne kopol do osieho hniezda.
Rovnako vnimam aj Koptov clanok. Na druhej strane sa neviem ubranit podozreniu, ze tento clanok je len dalsim zo serie flamewar clankov, ktore zvysuju navstevnost niektorych informacnych webov. Mna len mrzi, ze sme tam v tom case nedrbli reklamu na blog.sk :)
asi si necital dost pozorne