Celé to začalo už na začiatku roka, keď sa uvolnili pravidlá a bolo možné preniesť svoje číslo k inému operátrovi. Prvý pokus dopal k môjmu veľkému prekvapeniu. T-Mobile i napriek podpisanej žiadosti o ukončení poskytovania telekomunikačných služieb, toto odmietol s odvolaním na zmluvu na dobu určitú. Už pri podpise ukončenia som súhlasil s dorovnaním záväzkov. Toto nebolo akceptované a ja som musel čakať na vypršanie zmluvy. Tá mala končiť 3.5. Preto som 18.4. opätovne navštívil EuroTel a zažiadal o spustenie celého procesu. Zaplatil som druhú SIM kartu a zjednal rovnaké podmienky ako pred pár mesiacmi.
T-Mobile nesklamal a dokázal ma opätovne rozčarovať. 28.4., teda týždeň pred vypršaním zluvy nechcel prevziať žiadosť o prenesenie so slovami, že zmluva ešte nedobehla. Dátum prenesenia bol dohodnutý na 5.5., teda 2 dni po vyršaní zmluvy.
Takže som musel zase do EuroTelu, tam som zašiel 15.5. a zaplatil tretiu SIM kartu. Bohužiaľ nebolo možné zadať žiadosť o prenesenia štandartným spôsobom, lebo ešte v systéme bola predošlá a tak páni z EuroTelu pristúpili na ručné vloženie. Mal som to dostať telefonicky, ale pre istotu som v pondelok 22.5 zase zašiel do EuroTelu a tam sme sa vrátili k druhej žiadosti, ktorá bola predĺžnená. Mali tam celý stoh papiera, kde komunikovali s centrálov, ako dostať moje číslo na prenesenia do systému. Takže som hneď 22.5. zase naklusal od T-Mobile a tam som už konečne zažiadal o prenesienie čisla.
Do piatich dní majú povinnosť to akceptovať a potvrdiť SMSkou. Toto sa stalo až v pondelok 29.5. po mojom telefonáte na zákaznícku linku T-Mobile. A 2.6. v noci konečne došlo k preneseniu!
Komentáre
no hurá
na toto by som teda nemal nervy