Neviem k čomu vlastne ČSA uvádza schedule, keď je to len také orientačné info, ako by to mohlo byť. Už minule ma udivilo, že som ráno letel Boeingom i keď to malo byť ATRko. Dnes to bolo naopak.
Pre istotu som vyrazil z Michaloviec o 15 minút skôr, nebolo potreba cestou tankovať, takže rezervu som mal viac než dostatočnú. A podľa plánu som došiel na letisko včas. Rýchlo som odbavil check-in, sadol som si do haly a pustil sa do čitania Assimova. Už dlho som si cez deň nenašiel čas na čítanie, teda nie toľko.
Posedávam, čitam a čas plynie. Oznamili prílet linky z Prahy, juknem na hodinky a ono to tu už malo aspoň 20 minút sedieť. Začal som tušiť, že do Prahy nedoletím načas. Plánovaný odlet 14:40, ale 15:00 som ešte sedel v odbavovacej hale. To, že to bolo omeškané je dôsledok toho ATRka. Je rozdiel, keď lietadlo létí skoro 800km/h a 500km/h. A to i na 630km vzdialenosti. Tých pár minút je presne to, čo tomu chýbalo.
Po pristáti nasledovalo zbytočne dlhé čakanie na batožinu a mne ušiel bus na metro. Bolo jasné, že na Tai ji nedorazím včas. 17:01 odchádzal bus z letiska a ja som sa potreboval dostať domov pre veci, našťastie z letiska Hůrka nie je tak ďaleko, a potom do centra. Dobehol som domov, schmatol tašku s vecami na Tai ji. Akoby toho nebolo dosť, nemohol som nájsť kľúče od auta. Ani som ich nenašiel, tak som zobal náhradné. Ešte, že mám štvore náhradné. Potom som bežal, doslova bežal, cez sídlisko na parkovisko k autu. Ocenil som zrýchlenie mojej A8 a hnal som sa do mesta ako to len pomedzi tie autá šlo. 18:01 som parkoval v Tai ji akademii. Takže som nakoniec meškal len 7 minút, tomu by som po pristáti nebol veril.
Komentáre
uprimne povedane,
minule, ked sme mali v blave polsky managersky medzistupen :) tak sa bohovsky bavil, ako sa po nejakom mitingu este stastne dostal z nemecka lietadlom a vyssi sef sa do svajciarska trepal vlakom, lebo zrusili lety. asi o 2 hodiny mu zavolali, ze mu rusia let z blavy, ale ze by mohol stihat z viedne.. tak makal do viedne, nastastie to letelo skor, tak sme ho rychlejsie vypoklonkovali.. nakoniec volal z viedne, ze aj tam mu zrusili let.. tusim musel prespat a letel az na druhy den..
Asi jste si to přivolal :)
Azure, toho dotyčného je mi docela i líto... :)))
fast and furious
Este doplnujuce info. MI-KE = 65 km + 5km po Kosiciach, to cele 2x cize 140 km za 45 min, takze ak to spravne ratam, bola to priemerka 186.666km/h. Za to by sa nemusel hambit ani Schumi ;)
michalovce-kosice
a na mna posobil wa takym kludnym a vyrovnanym dojmom...
CSA nekonciaca sada
Jeje, já se
No,ale po pravdě - já bych s Vámi asi nejela... :) V určitých věcech sem asi strašpitel....:))))
rychla jazda autom
Soferovat, znamena predvidat. Nie je to nic viac, ako obycajna predikcia. Ked idem po dialnici, tak len okrajovo vnimam auto pred sebou (teda jeho brzdove svetla), zaujimaju ma auta pred nim. Lebo jeho reakcia je reakciou na to co sa deje pred nim. Samozrjem paralel musim sledovat spatne zrkadlo, lebo ja mozem brzid ovela ucinnejsie ako ten za mnou. Preto najprv je potreba drsnejsie pribrzdit, aby ten za mnou to bral vazne, potom to povolit, aby to stihol.
Inak rychla jazda potrebuje hlavne klud :) je to taka dynamicka meditacia. Navyse si myslim, ze je ovela bezpecnejsie ist kratsiu dobu rychlejsie, ako pomaly prilis dlhu dobu. Najma na dlhsich cestach (napr Praha <-> Michalovce). Pri rychlejsej jazne je nevyhnutna plna koncentracia, pri pomalsej sa moze stracat (nuda) a trva to dlhsie, takze sa clovek moze viac unavit.
neviem, ci som niekedy isla viac ako 160-170
Ale soferovanie níe je moje hobby. Zabit sa sice mozes aj pri 60, ale aj po vysvetleni sa mi to zda byt prilis rychle :-)
Ale ako iste vies, zeny a rychlost, to zvacsa nejde dokopy ;-)
2 wa
Jo,tak děkuji za
PS: Řidičák nemám a nikdy jsem ho neměla,vždy se "jen" vozím... :))