Neviem ako vás, ale mňa tieto automatické odpovede dosť rozčúľujú. Chápem ešte, ak si niekto dá autoreply ak ide niekam na dva týždne na dovolenku a chce jasne dať najavo, že sa k mailu nedostane, ale ak sa tento nezmysel zasiela každému a vždy, tak je to:
- plýtvanie prenosovým pásmom ISP
- plýtvanie diskovým priestorom serverov
- plýtvanie procesorovým časom
- a hlavne zbytočné zaťažovanie príjemcu takéhoto bezpredmetného oznamu
Ak Vám tieto maily chodia len čas od času, tak sa to ešte prežiť dá. Ale ak prevádzkujete nejaké services, kde je registrácia a potom sa zasiela potvrdzujúci e-mail registrovanému a ten vám zašle takúto užitočnú odpoveď, keď navyše tá služba je fórum SuperStar, tak dostanete takýchto mailov denne stovky. To už je potom riadny vopruz.
Čo dodať: technológie sú prima vec, ale treba sa naučiť ich používať užitočne.
Komentáre
x
no a kopnem aj do postmasterov: je dobrym mravom infosky o nepritomnosti na tom zasranom Exchange serveri posielat iba v ramci organizacie - nie je to ziadny komandlajn, jedna zasrana fajka - staci iba pouzivat exchange bez sena v hlave a s certifikatom na adminovanie mailservrov.
pismo
pismo
e-mail confirmation
zaroven pre riesenie problemov tak mas k dispozicii kontakt na cloveka, ktory ten e-mail cita (alebo aspon v case registracie cital a odsuhlasil podmienky)
predvcera som o potrebe confirm mail presviedcal jedneho klienta
x
x